Soalan Biasa Untuk Herba Master

Soalan Biasa Untuk Herba Master

1) tidak Apakah semua herba selamat? Mereka semua semula jadi.

Jawapan: Tidak, tidak semua herba selamat, walaupun mereka biasanya semua semula jadi. Sesetengah herba kini di pasaran tidak selamat untuk semua orang. Herba lain tidak selamat di bawah keadaan tertentu, termasuk jantina, keadaan kesihatan dan ubat-ubatan yang diambil.

Jawapan yang paling biasa saya memberi kepada soalan itu adalah bahawa Socrates akan berhujah mengenai keselamatan semua herba, beliau terpaksa membunuh diri dengan meminum teh Hemlock. Syukurlah, hemlock tidak merupakan herba untuk dijual.

Dua contoh lain adalah ephedra dan cohosh biru. Ephedra telah diharamkan, untuk sebab yang baik. Ia adalah maut, dan bukan hanya untuk orang yang mempunyai masalah perubatan. Ia boleh membunuh orang yang sihat dengan mudah, walaupun mereka telah diambil sebelum ini tanpa masalah.

Ephedra telah digunakan untuk beberapa tujuan, tetapi salah satu yang paling biasa adalah sebagai bantuan penurunan berat badan. Kerana ia mengandungi adrenalina, ia boleh berbuat demikian. Walau bagaimanapun, adrenalina hanya boleh digunakan dengan cara yang terkawal, sebaik-baiknya oleh doktor yang hadir pada masa itu.

Cohosh biru yang sedia ada, namun. Ia menggunakan paling biasa adalah untuk menggalakkan pekerja untuk memulakan dan menggalakkan penghantaran yang cepat. Berita baik adalah bahawa ia mempunyai potensi untuk berbuat demikian. Berita buruk adalah bahawa ia boleh membunuh ibu dan anak dalam proses.

Herba ini menyebabkan tekanan darah meningkat secara mendadak. Bayi dilahirkan dalam proses mendapat serangan jantung. Menyampaikan ibu juga mempunyai serangan jantung kerana herba ini ... walaupun di hospital.

2) Mengapakah anda menggunakan ubat alternatif? Mereka tidak bekerja.

Saya menggunakan herba kerana mereka bekerja. Jika mereka tidak, perubatan tradisional akan sehingga sungai tanpa dayung. Banyak ubat-ubatan dibuat pada hari ini diperbuat daripada tumbuh-tumbuhan, termasuk digitalis dan tamoxifen dari yew Pasifik.

Sambutan itu adalah hujah biasanya lebih, jadi saya akan terus penerangan. Salah satu ubat pertama yang dihasilkan adalah aspirin. Selama tanah itu tidak disintesis, ia dibuat terus daripada kulit pokok willow.

3) Mengapa tidak diluluskan FDA ubat lebih herba?

FDA mempunyai peranan penting untuk bermain, dan ia adalah perlahan untuk meluluskan ubat-ubat herba kerana beberapa sebab. Satu adalah bahawa banyak herba tidak pergi melalui semua ujian bahawa ubat tradisional mempunyai. Sehingga ia telah diuji secara meluas, FDA tidak akan meluluskan mereka.

Terdapat satu lagi sisi ke duit syiling itu. Adakah anda benar-benar mahu FDA untuk memanggil kayu manis ubat? Kebanyakan herba dianggap sebagai makanan, yang kurang ketat. Jika mereka menjadi ubat, anda mungkin tidak dapat untuk membeli mereka dengan mudah.

Berikut adalah berita gembira tentang kayu manis. Ia sedang diuji sebagai cara yang mungkin untuk menurunkan gula dalam darah dalam beberapa pesakit kencing manis. Tiga besar, dua kajian klinikal buta telah dilakukan yang seolah-olah untuk membuktikan ini.

4) Apakah herba yang anda gunakan yang paling?

Saya mempunyai beberapa pilihan. Yang atas adalah bawang putih. Walaupun mentah yang terbaik untuk kebanyakan aplikasi, masak, tepung dan makanan tambahan semua mempunyai peranan dalam kesihatan yang baik. Saya menggunakannya apabila sesiapa dalam keluarga anda sakit. Like "Sup Ayam Nenek," bawang putih seolah-olah membantu banyak.

Ia juga disyorkan oleh doktor dan pakar pemakanan untuk membantu dengan tekanan darah. Ia pernah dianggap baik untuk kolesterol, tetapi kajian terkini adalah bercampur-campur dalam keputusan.

Peppermint adalah yang kedua. Saya menyimpan kedua-dua pudina dan gula-gula dalam beg tangan saya pada setiap masa, kerana ia boleh menjadi berguna untuk banyak perkara. Ia boleh meredakan sakit tekak, menghentikan batuk dan membantu membangunkan anda. Loya juga boleh diatasi dengan pudina, termasuk dari mabuk.

Kegemaran saya yang ketiga adalah agak kontroversi. Saya suka menggunakan komprei untuk beberapa jenis kesakitan badan. Ia membantu menyembuhkan kecederaan tisu dan melegakan kesakitan.

Kontroversi ini adalah bahawa ia boleh menyebabkan kerosakan hati. Atas sebab ini, ia tidak harus dimakan, dan sebelum anda menggunakannya, anda perlu tahu hakikat itu. Walau bagaimanapun, banyak herba dan banyak * * ubat-ubatan juga boleh menyebabkan kerosakan hati.

Persediaan herba boleh menjadi rahmat yang besar kepada umat manusia, tetapi penjagaan perlu diambil. Jika anda tidak biasa dengan herba, belajar semua yang anda boleh tentang hal itu sebelum anda mula mengambilnya. Mengetahui sama ada terdapat kesan-kesan sampingan, langkah berjaga-jaga dan / atau interaksi yang boleh mencederakan anda. Herba boleh menjadi sangat bermanfaat, jika digunakan dengan betul.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar