Reiki Sebelum Pembedahan

Reiki Sebelum Pembedahan

Adakah anda bimbang tentang pembedahan yang akan datang? Adakah anda mempunyai masalah tidur di atas katil yang berbeza? Apakah idea yang menghabiskan banyak malam di hospital luar biasa anda? Jika anda menghadapi kecewa emosi seperti ini, anda boleh mendapat manfaat dengan mempunyai sesi Reiki. Kerja tenaga boleh melakukan keajaiban untuk berehat minda dan badan. Segala-galanya adalah tenaga, dan tenaga mengelilingi kita semua. Fikiran anda mengawal badan anda, jadi dengan alasan bahawa jika anda boleh mendapatkan fikiran untuk beralih dan berehat, badan akan mengikuti jejak mereka.

Untuk mencari seorang pengamal Reiki, meminta rakan-rakan anda, pergi ke kedai zaman baru di tempat anda atau hanya menggunakan Google. Bincangkan secara ringkas dengan pengamal apa yang sedang berlaku dan meminta mereka apa yang mereka fikir Reiki boleh lakukan untuk anda, berapa banyak mereka mengenakan, dan berapa lama sesi dengan mereka mungkin bertahan? Sesetengah pengamal mengenakan bayaran mengikut jam, manakala yang lain mengenakan bayaran mengikut sesi. Sesetengah mungkin menggunakan aromaterapi atau batu penyembuhan semasa sesi, dan jika ini adalah satu kebimbangan untuk anda, hanya bertanya kepada mereka apa yang mereka merancang untuk menggunakan. Terus terang anda akan bagi Reiki, apa-apa sahaja yang mereka lakukan hanya akan meningkatkan pengalaman anda.

Anda boleh memulakan proses ini pada bila-bila masa sebelum pembedahan anda. Anda boleh mempunyai satu sesi Reiki dan melihat bagaimana anda rasa, dan jadual yang lain jika anda berfikir ia membantu. Anda akan perlu untuk menonton untuk perubahan untuk mengetahui apa yang anda mahu lakukan, kerana beberapa perkara yang boleh menjadi sangat halus. Sebagai contoh, jika anda tidur lena pada waktu malam, kurang tegang, atau mungkin anda tidak secara lisan menyentap pada orang lain, ini semua akan menjadi tanda-tanda bahawa tenaga anda adalah lebih seimbang. Oleh kerana badan anda hanya akan mengambil tenaga yang diperlukan oleh badan anda, anda tidak perlu bimbang tentang mendapatkan terlalu banyak Reiki, pernah. Mungkin satu sesi sudah cukup untuk anda. Jika anda telah memohon kerja tenaga sebelum pembedahan dan tidak boleh dalam lebih daripada satu sesi, berasa selesa dengan itu. Ia adalah lebih baik untuk mempunyai beberapa kerja yang dilakukan maka tiada langsung.

Apabila anda keluar dari pembedahan, anda mungkin mahu mempunyai sesi yang lain jika anda mendapati bahawa anda mengalami masalah untuk tidur semula, atau apa-apa sahaja yang membuat anda tidak selesa. Reiki boleh membantu dengan kesakitan dan penyembuhan juga. Perubatan Barat adalah lebih menerima kerja tenaga kemudian sebelum ini, jadi jika anda tertanya-tanya tentang mempunyai sesi di hospital, minta doktor anda mengenainya, namun jangan terkejut jika dia tidak tahu tentang kerja tenaga. Tidak semua doktor barat mempunyai pengalaman menggunakannya.

Jaga diri anda pada masa ini untuk membuat pembedahan dan hospital anda mengalami salah satu yang baik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar