Cold Sore Remedy Asli - Lysine

Cold Sore Remedy Asli - Lysine

Adakah anda tahu bahawa menggunakan ubat semulajadi sakit sejuk adalah sama berkesan seperti menggunakan preskripsi atau ubat-ubatan ke kaunter? Ya, anda sebenarnya boleh merawat keadaan ini menyakitkan dengan salah satu daripada hadiah alam semula jadi ini. Keadaan ini adalah sangat menyakitkan, menyebabkan berisi cecair lepuh dan biasanya menyebabkan keradangan keseluruhan kawasan. Ia adalah disebabkan oleh virus yang dikenali sebagai herpes simplex dan ia biasanya berlaku pada bibir, lidah, dan di dalam mulut. Secara semula jadi, masalah ini akan hilang selepas beberapa hari tetapi ia sering kembali, anda juga boleh mengelirukan keadaan ini dengan kudis cranker, yang ulser mulut dan tidak lepuh berbanding seperti kudis sejuk. Seperti mana-mana virus yang lain, virus herpes simplex adalah berjangkit dan ia sangat mudah untuk dijangkiti atau yang diperoleh ke / dari orang lain.

Mungkin pelepasan semula jadi yang paling terkenal adalah Lysine. Engkau dihadapi lisin sebelum ini, ia hadir dalam banyak produk pemakanan seperti multivitamin dan makanan tambahan lain. Lysine sebenarnya asid amino, dan asid amino sedang membina blok untuk protein. Sebaliknya, badan kita menggunakan protein untuk melawan jangkitan dengan mengukuhkan sistem imun kita. Baru-baru ini, asid amino ini telah dikaji untuk menentukan kesannya dalam pertempuran dan mencegah penyebaran virus herpes simplex. Anda boleh memperoleh lisin daripada diet anda dengan makan germa gandum, daging merah, ikan, keju, susu, telur, dan yis bir itu.

Namun begitu, perkara yang paling penting yang perlu diingat tentang asid amino ini adalah nisbah kepada arginine dalam badan kita itu. Ini bermakna, semakin kurang arginine anda makan, jumlah yang lebih tinggi lisin diserap di dalam usus. Jadi adalah lebih baik untuk makan coklat kurang, badam, kacang tanah dan semasa anda cuba untuk menggunakan Lysine sebagai semula jadi kudis sejuk ubat. Satu lagi bahagian yang baik menggunakan jenis ini sejuk ubat semulajadi sakit adalah hakikat ia benar-benar tidak berbahaya dan kesan sampingan percuma serta sangat berkesan dalam meningkatkan imuniti semulajadi dan melawan penyebaran jangkitan herpes simplex.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar