Bagaimana Membuat Anda menjadi lebih tinggi - Sebuah Absolute Mesti Tahu Jika Anda Ingin Meningkatkan Ketinggian Anda

Bagaimana Membuat Anda menjadi lebih tinggi - Sebuah Absolute Mesti Tahu Jika Anda Ingin Meningkatkan Ketinggian Anda

Semua orang ingin mereka lebih tinggi daripada mereka sudah berada. Sebagai tinggi mempunyai banyak faedah. Untuk satu, jika anda mencari pekerjaan dalam industri penerbangan, tahu bahawa mereka biasanya menerima hanya mereka yang mempunyai ketinggian menyenangkan. Satu lagi kursus berkenaan dengan kawasan percintaan. Tidak adil kerana ia mungkin kelihatan, lelaki lebih tinggi biasanya mempunyai kelebihan atas orang-orang pendek. Malah, anda tidak akan perlu untuk melihat yang baik. Kanak-kanak perempuan akan jatuh lintang pukang apabila mereka melihat seorang lelaki yang menjulang tinggi di atas mereka seperti askar ratu.

Terdapat kaedah bagaimana untuk membuat anda menjadi lebih tinggi dan ia terpulang kepada anda jika anda cukup bersemangat untuk mengamalkannya. Jika anda berada di bawah umur 25 tahun, tidak ada yang menghalang anda daripada meningkatkan ketinggian anda beberapa lagi inci. Apa yang diperlukan adalah disiplin dan ketabahan untuk meneruskan perjuangan dengan matlamat.

Berikut adalah teknik bagaimana untuk membuat anda menjadi lebih tinggi:

1. Pergi sihat. Menggabungkan diet yang betul. Pertumbuhan ketinggian adalah tentang mengekalkan pertumbuhan dan dibina daripada tulang anda. Pertama, anda perlu memastikan mereka menjadi kuat kerana tulang yang kuat mempunyai potensi yang paling berkembang. Jika tulang anda adalah poros dan lemah, anda tidak akan menjadi begitu bermotivasi untuk menjalankan, dengan itu memburuknya berpotensi anda untuk berkembang.

Diet yang betul termasuk makanan yang kaya dengan kalsium, magnesium, protein dan asid amino. Terdapat nutrien penting lain yang terlibat dalam perkara ini tetapi ini adalah yang paling penting. Untuk tidak terlepas kepada sumber-sumber yang berpotensi, selalu makan banyak buah-buahan dan sayur-sayuran, dan juga minum sekurang-kurangnya dua gelas susu setiap hari. Hidangkan jumlah yang betul ikan dan daging merah setiap hari dan mengambil makanan tambahan untuk lain-lain nutrien untuk memastikan anda mencapai jumlah yang disyorkan setiap hari.

2. Latihan seperti pro. Latihan menyediakan peluang untuk tulang berkembang lebih kuat dan pam mereka untuk pertumbuhan berpotensi. Di antara latihan biasa seperti berjoging dan berjalan, melakukan sedikit regangan kerana ia direka khas untuk memanjangkan tulang utama dalam badan.

Latihan regangan yang baik yang tidak memerlukan banyak aktiviti tergantung pada ketinggian tertentu. Cari bar mendatar yang baik yang cukup tinggi cukup dari tanah supaya kaki anda tidak akan menyentuh tanah apabila anda melepak. Kemudian hanya hanya bertahan di sana selama beberapa saat. Ini membetulkan apa sahaja yang pemalas anda mempunyai di belakang anda, serta ia mengalami pemanjangan tulang tulang belakang anda.

3. Rehat sekurang-kurangnya 8 jam sehari. Ini adalah sama pentingnya dengan latihan. Rehat adalah masa hari apabila badan anda sebenarnya tumbuh. Untuk mendapatkan tidur yang berkualiti, kunci pintu, tarik ke bawah langsir, dan pastikan tiada bunyi yang menjengkelkan di sekitar.

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar