Rawatan Asli Untuk Parasit Itu Datang Daripada Pakar

Rawatan Asli Untuk Parasit Itu Datang Daripada Pakar

Jadi rawatan semula jadi ini untuk parasit adalah untuk candida dan parasit pesakit dan datang dari seseorang yang saya tahu bahawa dia telah berjaya melakukan yang baik dengan kandidiasis beliau. Saya tahu sesetengah daripada anda telah bergelut dengan mendapat parasit daripada kulit anda. Saya akan berkongsi tips beliau di sini:

Rawatan ini berfungsi dan ia adalah mudah:

Mandi sangat panas 2-5 kali seminggu, dan di dalam air mandi menambah 2-5 auns hidrogen peroksida - penyelesaian tetap 3% dari kedai. Jika anda meletakkan kain cuci berwarna gelap di bahagian bawah, anda akan melihat parasit (jenis hama) terapung keluar dari kulit anda. Mereka telah mati, sudah tentu. Jika anda melakukan ini dengan kerap dalam sebulan atau dua mereka semua akan keluar!

Untuk orang-orang di dalam, ia memerlukan pertempuran yang lebih sukar. Zapping dan campuran herba yang diambil 3x atau lebih di siang hari. Zapping perlu dilakukan juga 2-3 x sehari. Beliau telah berlalu ribuan parasit dalam tempoh dua tahun yang lalu, dan mereka masih akan datang. Adalah sukar untuk mencari masa yang cukup untuk mendapatkan semua Zapping dalam!

Walau bagaimanapun, jika anda akan memanggil sendiri-Health Resources di California, anda boleh menempah zapper deluxe yang melekat pada pergelangan tangan anda supaya anda boleh melakukan apa-apa, bergerak kira-kira, dan pada masa yang sama zapping.

Ia kelihatan seperti sebuah kotak hitam sedikit kira-kira saiz sekotak ubat batuk dan memagari bateri 9 volt. Dua wayar keluar dan menyambung kepada dua pemegang tembaga. Anda memegang mengendalikan dalam setiap tangan, hidupkannya, dan mendapatkan 9 volt melalui anda. Anda tidak benar-benar merasa apa-apa, tetapi ini membunuh parasit, secara beransur-ansur dari masa ke masa. Anda perlu arus listrik parasit dan juga membasuh mereka dengan herba.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar