Himalayan Salt Lamps

Himalayan Salt Lamps

Himalaya lampu kristal garam adalah salah satu daripada rahsia-rahsia yang kebanyakan orang tidak menyedari. Ini lampu kristal bekerja sebagai pembersih udara semula jadi dan enhancers mood. Setelah dinyalakan, lampu ini menghasilkan ion negatif yang secara semula jadi menyegarkan udara semasa dan pada masa yang sama mengeluarkan cahaya lembut semula jadi yang indah yang membuat mana-mana bilik berasa dialu-alukan. Jika anda pernah ke pantai atau berbau udara selepas hujan yang membinasakan, maka anda telah mengalami pengionan negatif.

Satu rasa keharmonian, keseimbangan, dan keamanan datang dari cahaya semulajadi ini. Kesihatan kita dipengaruhi oleh udara yang kita sedut, makanan yang kita makan, air yang kita minum, dan cahaya kita dikelilingi oleh. Lampu ini akan membantu anda menumpukan perhatian yang lebih baik, meningkatkan mood anda dan berehat. Tekanan adalah salah satu daripada orang-orang pembunuh senyap dan apa-apa yang boleh membantu melegakan tekanan, sudah pasti akan memanjangkan jangka hayat. Lampu garam kristal Himalaya adalah salah satu daripada produk-produk yang berada di bahagian atas senarai itu berhubung dengan kesihatan dan kesejahteraan.

Dibuat dengan 2000 tahun batuan garam lama, setiap produk dalam unik dalam alam semula jadi dan tiada dua produk pernah akan sama. Tidak ada garam di bumi yang datang dekat dengan garam Himalaya dalam kesucian dan keindahan.

Himalaya lampu garam kristal boleh digunakan di rumah atau pejabat. Produk-produk ini memerlukan hampir tiada penyelenggaraan dan sangat mudah untuk membersihkan. Ini lampu kristal yang baik untuk semua orang. Alami suasana yang menenangkan dengan memiliki lampu garam.

Himalaya lampu garam kristal juga datang dalam pelbagai warna semula jadi. Batu garam secara semulajadi telus dan boleh berkisar dalam warna membentuk aprikot cahaya, kristal putih, oren dalam, atau ungu. Warna lampu garam Himalaya berbeza-beza bergantung pada saya di mana ia datang dan ketinggian.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar