Gigi Pemutihan Penyelesaian - Bagaimana untuk Dapatkan Itu Smile putih seksi untuk kelihatan seperti selebriti di Days

Gigi Pemutihan Penyelesaian - Bagaimana untuk Dapatkan Itu Smile putih seksi untuk kelihatan seperti selebriti di Days

Adakah anda pernah mengalami dengan gigi berwarna? Jika anda mempunyai maka anda mungkin telah mengalami rasa malu dan kejanggalan yang datang dengan ia dan perlu cuba pemutihan gigi penyelesaian. Sama ada ia menjadi dari rakan sekerja, bos, saudara-mara atau tarikh, ia pasti boleh tidak selesa pada masa-masa. Bersyukur kerana terdapat banyak cara untuk berurusan dengan gigi berubah warna, ada yang juga boleh dilakukan dari keselesaan rumah anda sendiri.

Berikut adalah beberapa pemutihan gigi penyelesaian yang boleh membantu anda memutihkan gigi anda secara berkesan:

1 - Cuba memberus dengan jus lemon untuk membuang berdarah. Ini asid sitrik dalam limau telah dikenali untuk membantu memutihkan gigi dengan baik, walau bagaimanapun, anda perlu berhati-hati supaya tidak merosakkan enamel gigi anda.
2 - Menggunakan cuka epal cider juga boleh membuat satu lagi ubat yang bermanfaat untuk membuang kotoran pada gigi anda.
3 - Membakar soda adalah satu lagi ubat yang berguna yang boleh digunakan dalam pes untuk memberus gigi anda dengan. Juga kerja-kerja ini dengan baik dengan gigi hidrogen peroksida penyelesaian pemutihan dicampur dengan peroksida untuk mewujudkan buatan sendiri ubat gigi pemutihan berguna.

Anda juga boleh cuba mencerahkan di pejabat doktor gigi tetapi ini biasanya kos yang ke atas sebanyak $ 550 bergantung kepada di mana anda pergi. Jika anda ingin memutihkan secara semulajadi gigi anda di rumah dengan berkesan putih dari perlu membayar suapan mahal pemutih jalur kemudian melawat sumber di bawah untuk mengaktifkan percubaan percuma anda semasa ia masih lagi ada. Anda akan perlu untuk melihat jika anda diluluskan terlebih dahulu supaya bertindak segera.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar