Hentikan Reflux Asid Anda Penderitaan Terima kasih kepada ubat-ubatan alternatif Itu Adakah Dadah Percuma

Hentikan Reflux Asid Anda Penderitaan Terima kasih kepada ubat-ubatan alternatif Itu Adakah Dadah Percuma

Refluks asid adalah masalah yang biasa dan boleh menyebabkan banyak kesakitan dan rasa tidak selesa untuk orang yang menderita daripada itu. Tidak seperti biasa penyakit sejuk dan lain-lain, ubat yang paling anda membeli dari kedai ubat dan lain-lain hanya akan menyediakan anda dengan satu penyelesaian sementara dan tidak akan berbuat banyak untuk benar-benar menyembuhkan masalah. Ia adalah sama seperti paip bocor di ruangan bawah tanah anda. Daripada menetapkan paip, mengambil ubat untuk masalah ini adalah sama dengan hanya meletakkan pita saluran ke atas dan berharap ia akan hilang. Ini jelas tidak membetulkan masalah yang sebenar, ia hanya menyediakan satu penyelesaian sementara yang perlu memohon semula sentiasa sekali ubat semakin berkurangan. Ubat bukan penyelesaian jika anda sedang mencari untuk menyembuhkan refluks asid. Kamu membuat syarikat-syarikat dadah lebih kaya dan tidak menetapkan masalah refluks asid anda sendiri.

Perkara pertama yang perlu anda lakukan adalah mula mengambil enzim perut pro-biotik yang mempunyai ekstrak betik. Ini adalah agak murah dan dengan mengambil satu beberapa jam sebelum makan, anda boleh makan apa sahaja tanpa banyak kerenah. Mereka juga membantu untuk membina semula sel-sel perut yang rosak dan melawan jangkitan. Mereka juga membantu memecahkan lemak dalam makanan anda dan membuat ia lebih mudah untuk dihadam yang boleh mengurangkan peluang anda mengalami refluks asid ..

Perkara seterusnya yang perlu anda lakukan adalah menjauhkan diri daripada jus oren. Jus oren adalah besar tidak ada untuk penghidap refluks asid dan ia adalah sangat disyorkan bahawa anda berhenti minum sepenuhnya. Jika anda tidak dapat hidup tanpa OJ anda, maka sekurang-kurangnya pastikan anda hanya minum pelbagai asid yang rendah.

Beberapa minuman lain yang anda harus mengelakkan adalah minuman berkarbonat dan kopi. Walaupun minuman diet harus dielakkan, ini hanya akan menyebabkan anda rasa tidak selesa. Kafein juga satu lagi pencetus dikenali untuk penghidap dan anda mungkin mendapati bahawa kopi harian anda telah picu untuk masalah pencernaan anda semua bersama-sama.

Elakkan makan makanan yang mengandungi karbohidrat kompleks. Ini pada dasarnya bermakna apa sahaja yang anda mungkin mendapati di dalam mesin snek anda di tempat kerja. Ini antara makanan atau makanan yang amat sukar untuk badan anda untuk memecahkan dan dihadam. Elakkan makan tiga kali makan besar sehari. Ini hanya lebih banyak kerja untuk badan anda dan boleh menjadi punca ketidakselesaan anda. Satu penyelesaian yang lebih baik adalah untuk memecahkan makanan anda ke dalam makanan ringan yang lebih kecil. Pastikan makanan yang lebih kerap tetapi membuat mereka jauh lebih kecil.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar