2 Berkesan Jangkitan Yis Pemulihan semula jadi

2 Berkesan Jangkitan Yis Pemulihan semula jadi

Walaupun setiap kawasan mungkin mempunyai versi sendiri jangkitan yis ubat semula jadi, bahan-bahan beberapa seolah-olah menjadi masa kini tidak kira rantau di mana resipi ini berasal. Dua daripada bahan-bahan ini adalah bawang putih dan Yogurt:

Bawang putih: Ini adalah salah satu daripada bahan-bahan bahagian atas sifat ibu perubatan. Ia boleh didapati dalam pelbagai resipi ubat semulajadi. Untuk tujuan melawan pertumbuhan yis, bawang putih adalah mungkin salah satu daripada bahan-bahan anti-kulat kuat. Perlu diingat bahawa jika anda alah kepada bawang putih, anda tidak perlu menggunakan kaedah ini. kita pada dasarnya membuat supositori kecil dari cengkih dikupas bawang putih dan memasukkan ke dalam faraj untuk tempoh yang singkat. Balut cengkih dikupas dalam beberapa kain kasa dan mengikat dgn sengatan panjang benang. Masukkannya dan meninggalkan flos danging keluar untuk penyingkiran mudah. Perlu diingat bahawa beberapa wanita telah melaporkan perasaan terbakar apabila mereka menggunakan kaedah ini. Jika anda lakukan, mengeluarkan paket dan cuba kaedah kedua.

Gunakan Plain Yogurt: yogurt Plain mengandungi antibacterials berkuasa. Anda boleh menggunakan ramuan hebat ini di dalam 2 cara. Pertama anda boleh menutup dinding faraj iaitu yogurt. Anda pada dasarnya merebak di seluruh kawasan yang terjejas. Perkara kedua yang boleh anda lakukan adalah untuk menampung tampon dengan yogurt dan memasukkannya. Kedua-dua kaedah ini harus memberi anda kelegaan agak cepat tetapi kedua-duanya adalah agak tidak kemas. Keputusan harus cukup berbaloi walaupun.

Bahan-bahan ini tidak boleh bunyi seperti banyak. Malah, kebanyakan orang menolak mereka kerana mereka begitu mudah didapati. Kesilapan itu datang dalam mempercayai bahawa mereka adalah kurang berkesan kerana mereka mudah didapati. Bawang putih mempunyai ciri-ciri yang sihat didokumenkan dengan baik dan Yogurt tidak juga.

Bawang putih dan Yogurt adalah dua bahan yang paling berkesan yang boleh digunakan jangkitan yis ubat semula jadi. Terdapat tidak terkira banyaknya lebih bahan-bahan yang boleh membantu anda melawan keadaan ini dahsyat. Tidak menerima apa-apa nasihat sebagai benar walaupun. Beberapa nasihat di internet boleh menjadi sangat berbahaya kepada badan anda. pastikan anda mendapatkan maklumat dari sumber yang disahkan dan boleh dipercayai!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar