Rawatan Homoeopathic - Bagaimana ia Boleh Membantu Kesihatan Anda

Rawatan Homoeopathic - Bagaimana ia Boleh Membantu Kesihatan Anda

Rawatan Homoeopathic berfungsi dengan meningkatkan sistem imun anda. Ia hanya sistem imun anda yang sebenarnya boleh menyembuhkan anda apa-apa penyakit atau gejala. Kaedah rawatan kesihatan semata-mata memudahkan ini.

Sesetengah rawatan kesihatan menurunkan sistem imun anda, orang lain membangkitkan mereka. Sesetengah rawatan kesihatan memberi tumpuan kepada patogen yang merupakan kesan daripada sistem imun yang tidak sihat. Dan dalam membunuh patogen ini, sama ada atau tidak mereka perlu berada di sana. Rawatan lain adalah tertumpu kepada punca masalah tersebut.

Bagi saya, ia seolah-olah masuk akal untuk menangani punca masalah kesihatan, dan bukannya kesan. Untuk berurusan dengan meningkatkan sistem imun dan bukan dengan membunuh patogen, yang merendahkan imuniti.

Dan rawatan homoeopati tidak hanya itu. Ia mencari punca, maka dengan pemilihan padanan yang paling hampir perubatan kepada gambar gejala anda, ia menimbulkan sistem imun anda. Cepat.

Sistem imun yang sihat boleh dikompromi dalam pelbagai cara. Tersumbat boleh menjejaskan kerja cekap.

Tersumbat emosi adalah perkara biasa. Ini dicipta apabila anda tidak bekerja melalui satu pergolakan emosi dengan cara yang semulajadi. Apabila anda menelan kecederaan atau kesedihan dan tersenyum dan meneruskan kehidupan. Anda mungkin fikir yang anda lakukan, tetapi badan anda berfikir secara berbeza. Dan anda akan melihat bahawa anda akan mempunyai peluang yang berterusan untuk menangani masalah-masalah ditindas, oleh kejadian berulang.

Sekatan fizikal boleh diwujudkan dengan banyak perkara. Yang biasanya adalah seperti kemalangan, dadah, dengan vaksin.

Biar saya memberi anda beberapa contoh bagaimana rawatan homoeopati tersumbat dibersihkan, membenarkan kepulangan sistem imun yang cekap.

Seorang gadis terjatuh dari kuda beliau dan patah tangan. Ini telah ditetapkan dan sembuh juga. Bagaimanapun, beliau masih takut menunggang lagi. Satu tahun kemudian, dia disahkan menghidap apendiks. Kali ini dia menerima rawatan homoeopati. Ini melibatkan melihat sekatan yang menghalang sistem imunnya daripada berurusan dengan apendiks itu.

Kemalangan menunggang.

Sekatan telah dibersihkan dengan ubat kemalangan, gejala apendiks dia hilang dan tiba-tiba dia mendapat semula keyakinan beliau dalam menunggang lagi.

Seorang wanita kehilangan ibu penuaan beliau. Dalam berurusan dengan hartanah, dia mempunyai sedikit masa untuk bersedih. Ini diburukkan lagi dengan rawatan antibiotik untuk jangkitan saluran kencing. Kesedihan yang menjadi berpanjangan dengan ledakan berterusan menangis. Ubat yang sesuai untuk membuang tersumbat yang disebabkan oleh antibiotik membenarkan kepulangan bersedih, yang kemudiannya dapat menjalankan kursus semula jadi dan pembersih.

Seorang wanita akan tenaga yang rendah tidak mengalami rangsangan tenaga sehingga suntikan tetanus yang dia mempunyai lebih 40 tahun yang lalu telah diuruskan.

Rawatan homoeopati dalam, mendalam dan boleh hidup berubah. Ia juga adalah begitu lembut, anda tidak boleh melihat berapa banyak yang lebih baik anda rasa sehingga ia berkata kepada anda oleh pemerhati.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar