Bolehkah saya menjadi lebih tinggi? - Hentikan Meminta dan Mula Hidup

Bolehkah saya menjadi lebih tinggi? - Hentikan Meminta dan Mula Hidup

Seperti yang saya ingat, saya telah bertanya diri saya jika saya boleh menjadi lebih tinggi sejak saya sangat sedikit. Soalan telah berlegar di atas kepala saya sejak walaupun selepas saya mencapai usia dewasa saya. Sebenarnya, ia adalah hanya satu daripada soalan-soalan yang saya ingin mencari jawapan kepada. Adakah saya satu-satunya yang tertanya-tanya tentang perkara ini? Apa yang saya akan menjadi pada akhir hari jika saya tidak dapat mencari jawapannya? Baca artikel ini, anda akan mencari jawapan kepada soalan-soalan yang akan mendapatkan visi anda tentang ketinggian anda betul.

Anda tidak keseorangan. Terdapat 300 juta orang di seluruh dunia yang yang diganggu dengan soalan - saya boleh menjadi lebih tinggi? Dan 75% daripada orang-orang yang hidup di dunia ini mahu menjadi lebih tinggi. Terdapat banyak sebab-sebab yang membuat seorang lelaki mahu meningkatkan ketinggian.

Yang pertama adalah salah satu sebab yang berkaitan dengan kerjaya. Salah satu kerjaya di mana anda akan mempunyai kelebihan yang besar jika anda cukup tinggi adalah dalam sukan. Anda akan menjadi lebih baik dalam prestasi jika anda boleh menjadi lebih tinggi oleh inci lain.

Faktor kedua yang boleh menjadi pencetus untuk tertanya-tanya anda adalah kelemahan anda dalam dating. Jika anda mahu kasih seorang wanita yang suka lelaki tinggi, apa yang akan refleks pertama anda menjadi? Menjauhkan diri? Atau membuat ketinggian anda di tempat-tempat lain? Apa jua penyelesaian anda datang dengan, anda pasti akan mempunyai simpulan dalam fikiran anda. Saya faham kerana saya telah berada di sana.

Satu lagi punca persoalan yang telah datang ke dalam fikiran anda adalah kurangnya keyakinan diri yang juga diwakili oleh dua sebab di atas. Anda mungkin telah bertemu dengan beberapa peristiwa yang memalukan di mana orang yang bergurau tentang menjadi pendek. Saya ada. Dan ia adalah satu kejutan pada harga diri saya.

Kesimpulannya, jika anda menyimpan mengganggu diri anda dengan sesi soal jawab yang sama dan masa sekali lagi, status seluruh fikiran anda dan juga hidup anda boleh ditumbangkan. Anda juga akan datang untuk tidak suka diri sendiri, yang merupakan perkara yang tidak baik. Jadi sebelum anda memulakan apa-apa yang boleh membantu anda untuk menjadi lebih tinggi, saya cadangkan anda membina pemikiran yang betul pertama.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar